باسکول ایران
خانه / ترازو قد و وزن / نمایندگی فروش ترازو قد و وزن

نمایندگی فروش ترازو قد و وزن

ترازو قد و وزن که به وسیله کارخانجات تولید و به بازار عرضه می شوند از نظر کیفیت ساخت دارای بالاترین درجه می باشند و نمایندگی های فروش این محصولات طول عمر بالای آن ها را تضمین می کنند.

مراکز فروش ترازوهای قد و وزن

ترازو قد و وزن

مراکز و نمایندگی های مختلفی وجود دارند که در ارتباط با کارخانه سازنده هستند و به پخش و عرضه انواع تجهیزات اندازه گیری در بازار اقدام می کنند.

این نمایندگی ها که توسط کارخانجات به بازار معرفی می شوند، بهترین مراکز برای تهیه یک محصول هستند زیرا با تهیه تجهیز مورد نظر مانند انواع ترازوهای قد و وزن و… از آن ها از نظر اینکه قیمت مازاد بر قیمت تعیین شده نمی پردازید اطمینان خواهید داشت.

مزیت دیگر خرید کالا از این نمایندگی ها، تضمین سلامت کالا و همچنین کیفیت بالای محصولات است.

مراکزی که با کارخانه در ارتباط هستند و به فروش این تولیدات می پردازند، خدمات پس از فروش نیز ارئه می دهند و می توانید در صورت وقوع هر ایرادی در تجهیزات اندازه گیری خریداری شده در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.

انواع مختلف ترازوهای قد و وزن

همانطور که از اسمشان هم بر می آید، ترازو قد و وزن توانایی همزمان اندازه گیری وزن و همچنین قد افراد را دارند و در نهایت چه به صورت چاپی و یا دیجیتالی نتیجه را به کاربر اعلام می کنند.

این تجهیز هم در داخل ایران تولید و هم از خارج وارد می گردد. نوع وارداتی آن عمدتا از کشور چین که ید طولایی در تولید انواع محصولات دارد وارد می شود و نوع داخلی آن توسط شرکت های متعددی به بازار عرضه می گردد.

شرکت ها و کارخانجات داخلی با بهره بردن از توانایی ها و پتانسیل های موجود در داخل کشور، اقدام به طراحی و ساخت انواع مختلف ترازو قد و وزن می کنند و محصولاتی کاملا رقابتی را به بازار عرضه می کنند.

به طور کلی مزیت های کالاهای تولید داخل را می توان به صورت زیر برشمرد:

  • اطمینان داشتن از سلامت کالا و کیفیت مناسب آن
  • ارائه خدمات پس از فروش بهتر در مقایسه با کالاهای وارداتی
  • حمایت از تولید داخل و جلوگیری از خروج ارز

قیمت مختلف ترازو قد و وزن

ترازو قد و وزن

هرکدام از کارخانجات بسته به نوع مواد اولیه و همچنین کیفیت ساختی که در تولیداتشان وجود دارد، اقدام به تعیین قیمت آن می کنند.

در هنگام تعیین قیمت درنظر داشتن توانایی خرید مشتری نیز لحاظ می شود و شما خریداران می توانید با اطمینان کامل از کیفیت و قیمت آن اقدام به تهیه محصول نمایید.

نمایندگی های فروش همواره سعی در ایجاد تعادل بین سود و کسب رضایت مشتری بوده اند و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در نازل ترین قیمت ها عرضه می کنند.

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

قیمت ترازو باشگاهی دیجیتال قد و وزن جدید

قیمت ترازو باشگاهی دیجیتال قد و وزن جدید

آیا می دانید جدید ترین ترازو یا باسکول دیجیتال باشگاهی قد و وزن (مخصوص باشگاه، داروخانه ای، ورزشی) با ظرفیت 300 کیلوگرم در گروه صنعتی وب سایت حاضر تولید و با قیمت خرید بسیار مناسب در دسترس همگان می باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول