باسکول ایران
خانه / ترازو / انواع ترازو دیجیتال صنعتی تره باری

انواع ترازو دیجیتال صنعتی تره باری

می دانید که برای دریافت انواع ترازوی دیجیتال صنعتی تره باری، فروشگاهی و باشگاهی با قیمت های مناسب به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید به گروه صنعتی باسکول کسری اعتماد کنید؟
تیم سنجش دقیق کسری، فروش انواع ترازو و باسکولت دیجیتال، انواع ترازوی صنعتی (30 کیلو گرمی، 70 کیلو گرمی فروشگاهی)، تره باری با کابین و چرخ، در طرح های مختلف و جدید و با بکارگیری آخرین تکنولوژی در ساخت با قیمت روز آغاز کرده است.
امروزه برای اندازه گیر وزن و تعیین قیمت راحت تر انواع میوه و تره بار از ترازوهای میدانی با کابین چرخ دارو حتی چتر  استفاده می شود. چتر در باران و برف، آفتاب و گرما هم مشتری، هم فروشنده و هم محصول را حفاظت می کند.
این ترازوها از 700 کیلو تا 1200 کیلو ظرفیت وزن کشی بارهای متعدد را دارند. ترازوهای دیجیتال قیمت و وزن میوه ها را نشان می دهد که بوسیله ی مشتری نیز قابل رویت است و خریدار این محصولات را با اطمینان بیشتر می خرد.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

قیمت ترازو باشگاهی دیجیتال قد و وزن جدید

قیمت ترازو باشگاهی دیجیتال قد و وزن جدید

آیا می دانید جدید ترین ترازو یا باسکول دیجیتال باشگاهی قد و وزن (مخصوص باشگاه، داروخانه ای، ورزشی) با ظرفیت 300 کیلوگرم در گروه صنعتی وب سایت حاضر تولید و با قیمت خرید بسیار مناسب در دسترس همگان می باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول