باسکول ایران
خانه / باسکول 60 تنی / خرید باسکول تمام فلز جاده ایی اجرا در محل

خرید باسکول تمام فلز جاده ایی اجرا در محل

باسکول های دیجیتال جاده ایی در انواع تمام فلز (فلزی 60 تنی)، بتن فلز و بتنی (بتن، پیش ساخته، بتن آرمه مانند 50 تن) تولید، نصب و راه اندازی می شوند که پس از خرید مشتری، در محل نصب اجرا می شوند. اجرای نقشه و فونداسیون بعهده مشتریان گرامی می باشد.
باسکول های جاده ایی در انواع نامبرده در بالا، ساخته و به بازار عرضه می شوند.
ظرفیت باسکول های تمام فلز از 8 تن تا 120 تن می باشد. باسکول های تمام فلز از ظرفیت 60 تنی تا 120 تنی مناسب صادرات هستند.

باسکول تمام فلز جاده ایی:


باسکول های تمام فلز دیجیتال که در عنوان به صورت خاص به آنها اشاره شده است از قدیمی ترین نوع باسکول های جاده ایی و  کاربردی در اروپا و ایران است. باسکول های فلزی (تمام فلزی) و بتن فلز (میلگرد بافته شده که در محل نصب بتن ریزی نیز می شود) به دلیل شاسی فلزی که دارند، بسیار مقاوم و مستحکم هستند. البته برای نصب دستگاه توزین تمام فلز و بتن فلز (مخلوط بتن و میلگرد) اجرا، پیاده سازی و راه اندازی در محل می باشند.

نوع اجرا در محل (به نوعی ساخت در محل نصب انجام می شود) باسکول های نامبرده در بالا چه 60 تنی و چه 50 تن یا …، به دو صورت روی زمین یا برجسته و داخل زمین یا هم سطح می باشد که به طور مثال، باسکولهای اجرا در محل از نوع روی زمین بیشتر مناسب معادن شن و ماسه بوده و باسکول های اجرا در محل از نوع داخل گود یا هم سطح زمین مناسب برای مرغداری و دامداری ها می باشد.
شرح مختصر و کوتاه فوق برای آشنایی کاربران انواع باسکول های صنعتی بخصوص جاده ایی تمام فلز است.
بازدید کننده محترم وب سایت می توانید از بخش های مختلف سایت بازدید نموده و اطلاعات خود را تکمیل تر نمایید و یا برای خرید و کسب اطلاعات فنی با کارشناسان وب سایت به صورت حضوری یا تلفنی ارتباط برقرار نمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

صادرات انواع باسکول جاده ای 50 تن و 60 تنی

خریداران و کاربران محترم صنعت باسکول، آیا می دانید که صادرات تمامی باسکول های جاده ای دیجیتال با ظرفیت 120 تن، 100 تنی، 80 تن، 60 تنی و 50 تن به صورت تمام فلزی یا فلزی به کشورهای همسایه از جمله عراق از طریق گروه صنعتی وب سایت انجام شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول