باسکول ایران
خانه / لودسل / فروش لودسل زمیک مناسب باسکول دیجیتال

فروش لودسل زمیک مناسب باسکول دیجیتال

آیا میدانید یکی از بهترین لودسل های ارائه شده در بازار، لودسل زمیک است که مناسب برای تولید انواع باسکول و ترازو های دیجیتال میباشد و با کیفیت و دقت بالا و قیمت مناسب در وب سایت حاضر به فروش میرسد؟
شاید از خود سوال کنید که اصولاً لودسل چیست و چه کاربردی در صنعت تولید ترازو و باسکول های دیجیتال دارد؟ در ادامه توضیح مختصری در این ارتباط داده می شود و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از بخشهای مختلف وب سایت کسری و بازار صنعت بازدید نمایید.

لودسل چیست؟
لودسل یک قطعه الکترونیکی است که اصلی ترین بخش یک باسکول دیجیتال بشمار می آید. اگر چه ما به ندرت با لودسل به صورت مستقیم تماس داریم، ولی لودسل همان حسگری است که نیروی جرم را اندازه گیری کرده و انرا بر اساس تغییرات ولتاژ به نشاندهنده الکتریکی میفرستد.
لودسل یا Loadcell، انواع مختلفی دارد مانند برند کلی یا Keli، زمیک یا Zemic و اسل یا Ascell و همچنین ظرفیت های مختلف از گرم تا کیلوگرم و تن دارند.
برند زمیک یکی از مناسب ترین برند های لودسل به لحاظ فنی و قیمت است که در بازار ایران به مدل های مشابه ارجعیت داشته و به فروش می رسد.
شرکت کسری باسکول افتخار این را دارد که یکی از بهترین فروشنده های انواع لودسل از کلی تا زمیک با قیمت فروش مناسب در ایران باشد.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

لودسل باسکول جاده ای در انواع برند آلمانی و چینی

لودسل باسکول جاده ای که در این سایت مشاهده می فرمایید برای انواع و اقسام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول