باسکول ایران
خانه / باسکول جاده ای / کاربرد انواع باسکول جاده ای دیجیتالی چیست؟

کاربرد انواع باسکول جاده ای دیجیتالی چیست؟

باسکول جاده ایی چیست؟ باسکول دیجیتالی اصولاً به چه دستگاه هایی گفته می شود؟ کاربرد انواع باسکول جاده ای دیجیتالی چیست؟
بارها و بارها در تماس تلفنی یا ایمیلی، کاربران محترم که در دسته مدیران صنایع و گارگاه ها می باشند، سوالات بالا را مطرح کرده اند که گروه صنعتی کسری را بر آن داشت، توضیح مختصری را در این مقاله ارائه دهد.


باسکول های جاده ای یا ماشین های سنگین چیست؟

باسکول های جاده ایی که در درب انبارها، کارخانجات، پلیس راه ها، گمرکات و بنادر کشتیرانی و مکانهای بیشمار دیگری نصب شده و به کار می روند، باسکول ماشین سنگین دیجیتالی هستند.
کالاهای مختلف از جامدات تا گازها، توسط وسایل نقلیه سنگین جاده ایی، مانند تریلر، کامیون جفت محور و تک، خاور، وانت و نیسان حمل شده و در بسیاری موارد باید توزین شوند، توسط این تجهیزات توزین جاده ای، وزن کشی می شوند.
به همین دلیل به آنها باسکول جاده ای یا پلیس راهی می گویند.


باسکول دیجیتالی یعنی چه؟

باسکول های امروزی جای ترازو باسکول های قدیمی که مکانیکی بوده اند، را گرفته اند، که برای وزن کشی از تیغچه و اهرم و بالشتک از عناصر مکانیکی استفاده می کرده اند.
ترازو باسکول های امروزی،از علم الکترونیک و حسگر های وزنی به نام لودسل برای تعیین وزن کالا ها، نمایشگر دیجیتالی برای نشان دادن نتیجه وزن کشی و کابلها و جعبه تقسیم استفاده می کنند، به همین دلیل به آنها دیجیتالی می گویند.


کاربرد انواع باسکول های جاده ای دیجیتالی:

با توجه به دو تعریف بالا، انواع باسکول جاده ای دیجیتالی به باسکول هایی با کاربرد فراوان در سراسر شهرها و روستا به صورت غیر مکانیکی یا تمام الکترونیکی که تحمل وزن انواع کالا به علاوه ی وزن ماشین سنگین را دارند، اطلاق می شود.

انواع باسکول های دیجیتال
در صنایع، عمران، پروژه های نفتی و شیمیایی، صنعت حمل و نقل ترافیکی، ضایعات، آهن آلات، تولید ورق های رل کارتن، صنایع چسب سازی و رنگسازی، پارچه بافی، چینی فروشی، میادین تره بار، بنادر و گمرکات، کاربرد فراوان دارند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

قیمت باسکول جاده ای وانت کش 8 تن تمام فلز

قیمت باسکول جاده ای وانت کش 8 تن تمام فلز، ارائه شده در این مرکز، در تهران، شیراز، اصفهان، بندر عباس و تمام نقاط ایران، یکسان است.
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول