باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / باسکول دیجیتال 500 کیلویی آهنی و استیل

باسکول دیجیتال 500 کیلویی آهنی و استیل

تا به حال مکان کاربرد باسکول های دیجیتال 500 کیلویی ذهنتان را به خود مشغول کرده و بین کاربرد و جنس کفه (آهنی یا استیل) باسکول مثال ما، تفاوتی وجود دارد؟ بهتر است که چرخ دار باشد مانند شکل روبرو یا فرقی ندارد که چرخدار باشد یا نباشد؟
باسکول های صنعتی دیجیتال انواع مختلفی از نظر ظرفیت و جنس کفه دستگاه دارند، یعنی ظرفیت هایی بین 100 تا 1000 کیلوگرم از یک طرف و 1 تن تا 5 تن کفه جدا، از طرف دیگر دو تقسیم بندی در دستگاه های سبک هستند.
باسکول 500 کیلویی در دسته باسکولت ها هستند و جنس کفه یا آهنی یا استیل است که ممکن است با چرخ چدنی مانند شکل روبرو باشد و یا بدونه چرخ.
در مکان های صنعتی مانند ضایعات آهن، پلاستیک سازی، تولید رنگ و چسب و امثال آن، از صفحه آهنی یا ورق فولادی استفاده می شود و در مغازه هایی که به نوعی بهداشتی هستند و نیاز به شستشو کفه باشد از صفحه استیل استفاده می کنند.
چرخ چدنی یا چرخ های کوچک تک پیچ یا بزرگ پاترولی هم در مکان و کاربری مختلف، به صورت خاص استفاده می شود.
در میادین تره بار، چرخ پاترولی و در انبارها چرخ چدنی کاربرد بهتری دارد و چرخ های ترمزدار تک پیچ هم جداگانه به خریداران پیشنهاد می شود تا در مواقعی خاص مثل حمل باسکول 500 کیلویی از آن استفاده کنند.
تنها با یک ارتباط تلفنی با مشاوران وب سایت تخصصی خرید و فروش باسکول های دیجیتال جاده ای و صنعتی می توانید اطلاعات مکفی از دستگاه مورد نیاز سازمانتان بدست آورید و در نهایت به سرعت خرید تان را به سرانجام برسانید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

باسکول دیجیتال باشگاهی

نمایندگی فروش باسکول دیجیتال باشگاهی

باسکول دیجیتال باشگاهی چیست؟ مدل های مختلف باسکول به منظور اندازه گیری وزن به کار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول