باسکول ایران
خانه / ترازو / ترازوی داروخانه ای یا نفرکش قد و وزن دنا توزین

ترازوی داروخانه ای یا نفرکش قد و وزن دنا توزین

جنجالی ترین و شکیل ترین ترازوی داروخانه ای یا نفرکش (ورزشی، باشگاهی) مخصوص اندازه گیری قد و وزن، برند دنا توزین، از خط تولید خارج و به بازار عرضه شد.
همانطور که می دانید ترازو های قد و وزن برای توزین انسان ها به کار می رفته است.
در تولید قبلی، قابلیت سنجش قد بوسیله خط کش بوده است که در نوع خود یک تفکر عالی و تغییر مهم در ساخت و ساز این دستگاه ها محسوب می شده است. البته در ساخت اولیه سنجش وزن هم به صورت مکانیکی یا عقربه ای بوده است.

در تولیدات جدیدتر در اندازه گیری وزن انقلابی شکل گرفت که فناوری دیجیتال به صنعت توزین، پا گذاشته و در نتیجه دقت و کیفیت توزین در هر مکان و هر کاربردی مانند توزین انسان، افزایش یافت.
به طور مثال محصولات دنا توزین با بهره گیری از فناوری اولتراسونیک قد را می سنجند و در اندازه گیری وزن هم که از تکنولوزی دیجیتال (استفاده از حسگروزن و نمایشگر) استفاده می کنند.

دنا توزین بهترین و معتبرترین مارک تولید انواع باسکول های باشگاهی قد و وزن می باشد که جدیدترین محصول خود را که علاوه بر تعیین قد و وزن با مشخصات فنی بالا و اعلام آن به تفکیک جنسیت، BMI و پرینت گرفتن نتیجه توزین، برنامه رژیم غذایی هم به مصرف کنندگان با امکان جدولی از مواد غذایی به همراه کالری آنها، بر اساس اضافه یا کمبود وزن داده میشود.

این امکان جذاب به همراه داشتن جایی برای انداختن سکه (موسوم به سکه ای) و ریموت کنترل برای آزاد کردن دستگاه، مکمل خوبی برای مصرف کنندگان نهایی باسکول یا ترازو داروخانه ای یا نفرکش می باشد.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

قیمت ترازو باشگاهی دیجیتال قد و وزن جدید

قیمت ترازو باشگاهی دیجیتال قد و وزن جدید

آیا می دانید جدید ترین ترازو یا باسکول دیجیتال باشگاهی قد و وزن (مخصوص باشگاه، داروخانه ای، ورزشی) با ظرفیت 300 کیلوگرم در گروه صنعتی وب سایت حاضر تولید و با قیمت خرید بسیار مناسب در دسترس همگان می باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول