باسکول ایران
خانه / باسکول دیجیتال / فروش اینترنتی باسکول 60 تن دیجیتال شیراز

فروش اینترنتی باسکول 60 تن دیجیتال شیراز

طراحی، عرضه و ساخت، خرید و فروش مدلهای مختلف باسکول های دیجیتال جاده ای با ظرفیت تحمل بار از 60 تن مناسب تریلی تا 50 تن کامیون کش و 8 تنی نیسان کش از تمام فلزی تا مرکب، به صورت مشاوره اینترنتی و قیمت مناسب در تمام شهرهای ایران (مشهد، شیراز، کرمان، کرج) انجام می شود.
باسکول های صنعتی دیجیتال جاده ای به طروق مختلف ساخته و برای فروش به اقصی نقاط کشور مانند شیراز، اصفهان، مشهد، ایرانشهر، تهران و کرج و … ارسال می شوند.


فروش اینترنتی یا عرضه اینترنتی محصولاتی با چنین حجم و اندازه ایی چگونه میسر می شود؟

این سوال ذهن بازدیدکنندگان سایت را به خود مشغول می کند و گاهی عجیب به نظر می رسد.
درست است، اگر به صورتی ساختار یافته عملیات فروش و مشاوره اینترنتی شکل نگیرد، هم فروشنده و هم خریدار باید ضررهایی جبران ناپذیری را متحمل شوند.
فروش و عرضه باسکول های دیجیتال سایت کسری در تمام ایران مانند شیراز، بر اساس متدهای تجارت الکترونیک که جدیدترین نوع خدمات رسانی به مشتری می باشد، است.
70 درصد مراحل شناسائی باسکول دیجیتال جاده ایی، استعلام مشخصات و قیمت، انتخاب محصول مثل باسکول 60 تن دیجیتال  ذکر شده در بالا و بسیاری مواردی که مشتری نیاز دارد، از طریق مکالمات تلفنی و ارسال ایمیل اینترنتی و … انجام می گیرد.
تنها 30 درصد کار مثل بستن قرارداد حضوری و سپس ارسال باسکول 60 تن دیجیتال یا هر ظرفیت دیگر مثلاً به شیراز یا مشهد و شهرهای دور و نزدیک انجام می گیرد.
مراحل نصب و پیاده سازی باسکول هم که توسط افراد متخصص تمام شده و باسکول دیجیتال جاده ای (60، 50، 30، 20، 10 و 8 تنی) روشن و تحویل مشتری داده می شود.
تمام گارانتی ها و ضمانت های لازم هم طی این پروسه اعلام و امضا های لازم انجام می گیرد.


فکر می کنید که دیگر نیازی به نگرانی باشد؟

شرکت سنجش دقیق کسری، با مدیریت عالی، تیم منتخب دانش بنیان، تمامی مراحل بالا از صفر تا صد را با ایمنی و اعبتار صددرصد به سرانجام رسانده است و هیچگونه جای چالش و نگرانی برای مشتریان بوجود نیاورده است.

فروش اینترنتی مجموعه کاملاً مطمئن بوده و می توانید برای تهیه انواع باسکول های مورد نیاز سازمانتان در شیراز و تمام شهرهای ایران، با بخش فروش تماس بگیرید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

باسکول دیجیتال باشگاهی

نمایندگی فروش باسکول دیجیتال باشگاهی

باسکول دیجیتال باشگاهی چیست؟ مدل های مختلف باسکول به منظور اندازه گیری وزن به کار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول