باسکول ایران
خانه / باسکول جاده ای / قیمت صادراتی باسکول نیسان کش و خاور کش جاده ای

قیمت صادراتی باسکول نیسان کش و خاور کش جاده ای

سنجش دقیق کسری، قیمت صادراتی باسکول های تریلی کش 60 تن تا 120 تنی، کامیون کش 50 تن، خاور کش 20 تنی و نیسان کش 8 تن جاده ای، به کشور های همسایه مانند افعانستان، عراق و ازبکستان را ویژه اعلام کرده است.
باسکول های صادراتی معمولاً تریلی کش 80 تا 120 تنی و تمام فلزی می باشند.
در این میان بعضی از عزیزان بازرگان، گاهی از باسکول های خاور کش یا نیسان کش بعنوان محصولی صادراتی برای کشورهای اطراف ایران، درخواست تهیه و خرید دارند.

باسکول های نیسان کش
و خاور کش جاده ای از نوع تمام فلزی یا فلزی می باشد که بسیار مقاوم و مستحکم می باشند و در مقابل آفتاب و تغییرات آب و هوایی پایدار می باشند.

باسکول های جاده ای دیجیتال تریلی کش، خاور و نیسان کش ذکر شده در بالا، به دلیل مرغوبیت خاص خود، طرفداران بسیار زیادی در داخل و خارج کشور عزیزمان ایران جذب کرده است.
به بازرگانان محترم این مژده داده می شود که انواع باسکول های جاده ای از 120 تنی تا نیسان کش 8 تن و خاور کش 20 تنی را می توانند با قیمت های صادراتی ویژه از شرکت سنجش دقیق کسری، خریداری نمایند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

صادرات انواع باسکول جاده ای 50 تن و 60 تنی

خریداران و کاربران محترم صنعت باسکول، آیا می دانید که صادرات تمامی باسکول های جاده ای دیجیتال با ظرفیت 120 تن، 100 تنی، 80 تن، 60 تنی و 50 تن به صورت تمام فلزی یا فلزی به کشورهای همسایه از جمله عراق از طریق گروه صنعتی وب سایت انجام شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول