باسکول ایران
خانه / ترازو / معنی ترازو و باسکول به انگلیسی

معنی ترازو و باسکول به انگلیسی

معنی ترازو به زبان انگلیسی چیست؟ آیا ترازو و باسکول در انگلیسی به یک معنا توصیف و ترجمه می شوند؟ باسکول ترازوی دیجیتال با اضافه شدن این کلمه یعنی دیجیتال معنی متفاوت دارند؟

ترازو
به انگلیسی کلمه ی balance را به خود اختصص داده و اگر کلمه ی balance را در قسمت انگلیسی سرچ گوگل تایپ کنید، کلمه ی تعادل نمایش داده می شود و اگر کلمه ی باسکول را به فارسی وارد نمایید، کلمه ی scale به نمایش در می آید.
حال در قسمت translate کلمه ی باسکول را تایپ کنید weighbridge به نمایش در می آید و اگر کلمه ی انگلیسی weighbridge بنویسید و کلمه ی باسکول به نمایش در می آید، به صورت کلی معنی ترازو به انگلیسی balance و معنی باسکول به انگلیسی scale می باشد.
اما آیا به یک معنا توصیف می شوند و کاربرد دارند؟

باسکول
در انگلیسی آمریکایی باسکول کامیون (Truck scale) و در انگلیسی غیر آمریکایی به آن باسکول قطار (railroad scale) یا پل وزن کشی (weighbridge)می‌گویند،در واقع به نوعی ترازوی بزرگ اطلاق می شود که بطور ثابت در یک پی (فونداسیون) بتنی قرار می‌گیرد.
کامیون‌ها و تریلر ها به طروق مختلف با بار و بدون بار روی این ترازو باسکول های دیجیتال جاده ای می روند تا وزن بار محصولاتی که توسط آنها حمل می شوند، مشخص شود.

باسکول

جالب است بدانید که کلمه باسکول از زبان فرانسوی(bascule publique) به زبان مادری ما، فارسی وارد شده است.
با توجه به توضیحات داده شده، کلمه دیجیتال به طور اخص به انتهای کلمه انگلیسی یا فرانسه دستگاه های توزین اضافه نشده است. ولی فناوری دیجیتال در آنها استفاده می شود.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

جهت خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال صنعتی و جاده ای، میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس کسری
راه های تماس :
شماره موبایل : 09129728651
تلفن ثابت : 02144140069
شماره فکس : 02143859466
آدرس کانال: kasrabaskoul@
پست الکترونیکی : info@kasrabaskoul.com

مطلب پیشنهادی

قیمت ترازو باشگاهی دیجیتال قد و وزن جدید

قیمت ترازو باشگاهی دیجیتال قد و وزن جدید

آیا می دانید جدید ترین ترازو یا باسکول دیجیتال باشگاهی قد و وزن (مخصوص باشگاه، داروخانه ای، ورزشی) با ظرفیت 300 کیلوگرم در گروه صنعتی وب سایت حاضر تولید و با قیمت خرید بسیار مناسب در دسترس همگان می باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کسری باسکول